summer的手工花园

Pieces - Sum 41

Phlox:

Tom Walker with...:

I tried to be perfect
But nothing was worth it
I don't believe it makes me real
I thought it'd be easy
But no one believes me
I left all the things that I said

If you believe it's in my soul
I'd say all the words that I know
Just to see if it would show
That I trying to let you know
That I'm better off on my own

This place is so empty
My thoughts are so tempting
I don't know how it got so bad
Sometimes it's so crazy that nothing can save me
But it's the only thing that I have

If you believe it's in my soul
I'd say all the words that I know
Just to see if it would show
That I trying to let you know
That I'm better off on my own

(On my own!)

I tried to be perfect
It just wasn't worth it
Nothing could ever be so wrong
It's hard to believe me
It never gets easy
I guess I knew that all along

If you believe it's in my soul
I'd say all the words that I know
Just to see if it would show
That I trying to let you know
That I'm better off on my own

我试着去变得很完美, 但是没有东西值得这样, 它让我变得很真实, 我曾以为改变应该会很简单! 但是没有人相信我,! 我所说的一切就代表了我的意思! 如果你相信它会在我的灵魂里! 我将会说出我知道的所有词语! 只是想看看它会不会展示出来! 想告诉你的, 那我自己也会比较好, 这个地方很空洞,! 我觉得这很吸引人.~! 我不知道为什么它变得很坏, 有的时候它变得很疯狂,没有东西可以, 但是它却是我唯一拥有的东西, 如果你相信它会在我的灵魂里, 我将会说出我知道的所有词语, 只是想看看它会不会展示出来, 想告诉你的, 那我自己也会比较好, (在我自己!) 我试着去变得很完美, 它真的不值得这样, 没有东西是完全错误的, 它很难相信我, 这从未变得很容易, 我猜我知道所有的一切, 如果你相信它会在我的灵魂里, 我将会说出我知道的所有词语,, 只是想看看它会不会展示出来, 想告诉你的, 那我自己也会比较好.

评论

热度(5)